poniedziałek, 5 sierpnia 2013

SUMMER with She

Witajcie kochani!
Troszkę mnie nie było a to ze względu na wspaniałą pogodę którą trzeba wykorzystywać póki się da:)
Dłuższy weekend jeszcze nikomu nie zaszkodził, a mi wręcz pomógł zrelaksowac się i nareszcie nieco opalic moje bladości....
w niedzielę zachaczyłam jeszcze o działkę a w pobliskim miasteczku odbywał się akurat odpust więć nie obyło się bez kupienia jakiejś"pierdólki" ...zauroczona neonową bransoletka wiedziałam że musi być moja i tak też się stało...
Poniżej mój okaz upolowany za całe 6zł:)
 A teraz nieco wakacyjnych zdjec....


 Podczas upałów oczywiście nie mogło się obyć bez stroju kąpielowego.
A wy macie już swoje ?Macie jakies ulubione marki itp?

Ja swój stroj mam od She i jestem mega z niego zadowolona.Bardzo wygodny usztywniane miseczki niebanalny wzor i nieco neonowy kolorek powodują że nie jedna osoba oglądała się na plaży za mną:P



strój kąpielowy:She
okulary:bazarek
biala bluzka z koronką:Moodo
Bandażowa spódniczka: Top Shop
Mgiełka: sh
torba:greenpoint
Neonowa Bransoletka: odpustowy bazarek;D




A wy jak spedziliście ostatni weekend juz po wakacjach czy przed?:)
Piszcie śmiało!

Ps dziekuje za pierwszych obserwatorów
Buziaki:* 
N.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje i zachecam do przejrzenia oferty stroji naprawde wspaniala jakosc i kazda znajdzie cos dla siebie;]

      Usuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga. :)Ja jestem właśnie w trakcie urlopu. :) Co to za kolor na Twoich pazurkach u stóp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuje:) a to moj ulubiony neonowy pomarańcz z serii lakierów safarii;]

      Usuń