czwartek, 1 stycznia 2015

NEW new new


 święta i po świętach ....sylwester Nowy rok nowe postanowienia,nowe marzenia i życzenia.
Mam nadzieje ze 2015 będzie jeszcze lepszy niż ubiegły:)
Moje postanowienia?
Nigdy zbytnio sie nad nimi nie zastanawiałam ale teraz wiem ze chce odbyć kurs wizażu i stylizacji paznokci oprócz tego obronić pracę licencjacką i być po prostu SZCZĘŚLIWA osobą :)

a teraz coś odnośnie postanowień-> moje pazurki od świat do nowego roku....bo praktyka wymaga ćwiczeń :)





 a po świętach pazurki nadal się trzymają i przywitały ze mną Nowy Rok:)
Złoto -czerwone ombre byl strzałem w 10 na obie uroczystości :)





 lakiery hybrydowe :SEMILAC
 glitter red 025 i gold disco 037:)

A wy macie swoje noworoczne postanowienia??

Buziaki
N.

9 komentarzy:

  1. ale śliczny efekt końcowy<3! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku♥

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubimy hybrydy :) ułatwiają życie :) fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i obu tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. tez chcialabym kiedys zrobic kurs wizazu, ach...
    fajny efekt koncowy pazurkow :)


    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny :3 zapraszam do siebie anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń