wtorek, 27 sierpnia 2013

może nad morze part 2

Witajcie,
pogoda nieco nam się psuję ale ja mam dla was dawkę energii i słoneczka prosto znad morza:)
Zapraszam do oglądania komentowania itp:)
 zegarek:PASOOJE
Nierozlacznym atrybutem się stał stylowy gumowy i przydatny:)
japonki:centro
spodnica:bazarek
top: top shop
neonowy wisiorek wygrany u ALICEFASHION:)

 bransoletka:malvaretki






 no i naszlo mnie na tatuaże:) myślę by zrobić sobie jakiś prawdziwy.Co myslicie o tatuazach nadal są hot?
 strój:SHE
Bez neonów tez sie nie obyło ;]
top:river island
szorty:river island
bransoletki:(biala-pasooje, neonowa-od Alice Fashion, neonowa z cyrkonia-bazarek )


A na zakonczenie piekne trio:)


Jak wam się podoba?
A wy jak spedzilyście wakacje,tęsknicie już za tymi ciepłymi dniami?

Buziaki N.

7 komentarzy:

  1. Fajnie, ładnie :)
    +obserwuję i liczę na rewanż ^^
    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne bransoletki <33
    zauważyłam tatuaż.. też sobie zrobie :3 może nie z czyimś imieniem, ale coś się wymyślij.

    Fajnie, że mnie odwiedziałaś, ale może jeszcze obserwujemy? proszę..
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bransoletki uwielbiam i polecam a tatuaz niby z henny ale latem rozne rzeczy przychodZa do glowy:) myślę o prawdziwym tylko mniejszym i subtelniejszym

      Usuń
  3. Śliczny zegarek *.* strasznie mi sie on podoba ;]
    + Nominowałam Cię do Liebster Blog Award(LBA) wejdz do mnie na bloga i tam wszystko jest wyjaśnione :)
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładny zegarek i spódniczka :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje zapraszam czesciej ja rowniez obserwuje:)

      Usuń
  5. super spódniczka, w dodatku w jednym z najmodniejszych kolorów tego lata ;-P
    super blog, na pewno będę wpadać częściej :)
    zapraszam do mnie:
    http://loveinworldgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń