środa, 21 sierpnia 2013

może nad morze part 1

Witajcie Kochani:)
Troszke mnie nie bylo ponieważ wyjechałam na długi weekend nad Polskie morze:)
Kąty Rybackie bardzo polecam tą miejscowość -piaszczyste i nie przepełnione plaże, liczne atrakcje za dnia i wieczorem,cisza spokój i piękny las oraz zalew:)
Jeśli macie ochote na relax zdecydowanie polecam to miejsce można odpocząć ale i pozwiedzać pobliskie miejscowosći np Sztutowo czy Krynicę Morską.


Stwierdziłam że mój  dniowy pobyt przedstawię wam w kilku postach tak by pokazać kilka stylizacji zainpirowanych morskim klimatem i wspaniałą pogodą:)

1 dnia pogoda nie zbyt dopisywała więc mieliśmy czas by się zaklimatyzować...


namiot heinekena pod którym odbywały się wieczorne koncerty:) a o tym wiecej w kolejnym poscie;)

przechadzka nad Zalew również zaliczona...


nie obylo sie bez relaxu w postaci wyprobowania nowych smakow:)



a oto mój nowy nabytek bluza z sercem dostałam ją od mojego M na imieniny:)
zegarek:pasooje
jeansy:diverse
trampki:bazarek






bransoletka  z koniczynką:SZKATUŁKA PRZYJEMNOŚCI
biała shamballa z cyrkoniami: PASOOJE
leginsy:butik
bluzka:butik


dziś to na tylę:)
jak wam się podoba??
a wy jak spędziliście swoje wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz