niedziela, 11 sierpnia 2013

Letnie nowosci- bo "to mi pasooje"

Witajcie,
Dośc dawno mnie tu nie było ale już wam wynagradzam moją nieobecność:)
Wiele się w moim życiu ostatnio dzieję i szykuję się do wyjazdu nad morze stąd też moje nowe"łupy" zakupowe- każda wymówka jest dobra aby kupić coś nowego:)
a oto one:



Pierwsze nowosci są od wspaniałej ekipy z Pasooje
uwielbiam ten skle szary zegarek Geneva JellyKors ze złotymi elementami na zewnatrz i od wewnatrz podbił moje serce od pierwszego wejrzenia <3
Biała shamballa z cyrkoniami idealnie pasooje do moich ulubionych kolczyków które są identyczne:)
Zegarek znajdziecie TUTAJ
Bransoletkę TUTAJ
Ceny są bardzo przystępne a zamówione paczuszki dochodzą już po 2 dniach także zachęcam wszystkich do zakupów u PASOOJE:)



Kolejna z nowości to białe japonki z kryształkami z CENTRO
mega wyprzedaże skłoniły mnie do zakupu jak narazie japonek ale widziałam już ładne szpileczki za 29,99(idealnie beda pasowały na wrześniowe wesele)
 ...i następne buciki:)
tak uwielbiam buty:P
Wygodne i stylowe trampeczki dostępne na allegro.

a tu dzisiejsza moja stylówka



zegarek i bransoletka: PASOOJE
okulary:bazarek
szary sweterek:ZARA
trampki:bazarek
spodnie:River island




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana będę zaglądać, dodałam już do obserwowanych :) Buźka!

      Usuń
    2. Dziękuje:) również bede zaglądac

      Usuń
  2. super :)
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń