czwartek, 25 lipca 2013

Z miłośći do lata

 WITAJCIE kochani chciałabym napisać ze świeci u mnie piękne słońce -istne lato w pełni ,niestety tak nie jest , więc moją inspiracja byla odbyta jakiś czas temu spontaniczna sesja inspirowana latem ,ulotnościa i wspaniałym modnym miętowym kolorem....uwielbiam połączenie bieli mięty oraz złotych dodatków.

Efekty sesji możecie obejrzeć poniżej:)








zdj zapożyczone z profilu na fb florentines zapraszam serdecznie:)


Wisiorek: Florentines
Top: Moodo
Spódnica:bazarek
Fot by :Piotr Zawadzki :)


Jak wam się podoba?:)Też tesknicie za letnim słońcem?
N.


5 komentarzy:

  1. Jest przepięknie! Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) Powodzenia w blogowaniu :) Ja nie mam doświadczenia za bardzo też zaczęłam w sumie parę miesięcy temu ale jakoś nieregularnie mi to szło, ale jedno mogę Ci powiedzieć, cierpliwości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw:). Życzę powodzenia w blogowaniu.:). Obserwuję Twojego bloga na zachętę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw, wspaniała stylizacja :) Przyjemnie się ogląda :) Z przyjemnością zostaję obserwatorką Twojego bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń