czwartek, 11 lipca 2013

Limonkowe powitanie:)

Witam na moim blogu ktory wlasnie postanowilam ze zaczne prowadzic:)
co mnie do tego  skłonilo?
hmm brak pracy ,wakacje studenckie i obserwacja innych blogerek....postanowiłam że i ja zacznę robić to co lubię.

Bedę tu wrzucała różne nowinki modowe nieraz kosmetyczne a ponadto stylizacje co jak z czym mozna polaczyc...
Mam nadzieję ze bedzie wam się tu podobało...
no to zaczynamy dzisiejsza moja inspiracja jest limonkowy kolor ktory polaczylam z klasyczna biela i czernia-soczyste orzezwienie na pochmurny letni dzień WSPANIALE PRAWDA:)?


Spodnie:Bazarek miejski
buty:jarmilki z koronką nie pamietam skad:)
top limonkowy:butik
:))







Oprocz tego moje 2 stylizacje ze wspaniałą biżuterią od PASOOJE:)
link do sklepu: http://pasooje.pl/pl/
zachecam was bardzo do odwiedzenia również ich fanpage'a :) tam bedziecie mogli rownież oglądać moje stylizacje dzielić się przemyśleniami i brać udział w licznych konkursach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz