środa, 5 listopada 2014

Wez kapsułkę

"WEŹ KAPSUŁKĘ I PRZETESTUJ"-hasło które towarzyszyło mi przez ostatnie kilka tygodni ponieważ , dostałam się do grona ambasadorów Everyday me i miałam możliwość testowania nowych kapsułek do prania marki Vizir.

Paczuszka przyszła niesamowicie szybko:)

Duże pełnowartościowe pudełko dla mnie(15szt Vizir Original Fresh)  i 15 pojedynczych kapsułek z ulotkami do rozdania i przetestowania dla znajomych ,rodziny itp.
Opis kampanii,szczegółowe informacje na temat produktu  pomogły mi niesamowicie.
Do tej pory nigdy nie używałam kapsułek do prania i nie miałam pojęcia jak ich używać.



 Pojedyncze egzemplarze od testowania zawierały: 1 szt kapsułki plus instrukcję obsługi oraz ulotkę z kampanii Viziromanii:)

 Testerzy znaleźli się w mig:)
Nie trzeba było nikogo prosić i przekonywać do innowacyjnego projektu->znajomi,współpracownicy  a także rodzina ochoczo testowali kapsułki(jedni z większym entuzjazmem inni nieco bardziej wycofani i niedowierzający efektów końcowych.)
EFEKT?
MYSLE ZE 99% badanych poleciłoby kapsułki swoim znajomych i chętnie zakupią je w przyszłości


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Jak uzywać kapsułek?

1)1szt kapsułki wkładamy do PUSTEGO BĘBNA pralki
2) na kapsułkę wrzucamy brudne pranie
3)ustawiamy dopwiedni program i voila cieszymy się świeżym i czystym praniem

PRAWDA ŻE TO NIE TAKIE TRUDNE?:)
fot: everydayme.pl

PAMIETAJCIE 1 KAPSUŁKA WYSTARCZY NA JEDNO PEŁNE PRANIE
zarówno kolorowe,białe i czarne!!

Przetestowałam to nie raz i potwierdzam to ja oraz znajomi
-białe pranie nie szarzeje
-kolory są żywsze
-czerń nie blaknie
-PLUSEM JEST ORZEZWIAJACY ZAPACH!!
JEDNA KAPSUŁKA A TYLE RADOSCI

ZALETY

-łatwość użycia( faceci juz nie wymigaja sie od prania!)
-mozliwosc prania zarowno białych jak i kolorowych rzeczy
-wygoda i lekkosc( nie musimy tachac 5 kg proszku plus plynu do plukania)
-uniwersalność (proszek i płyn 2w1)
-przyjemny dla nosa i utrzymujący sie dlugo na ubraniach zapach
-oszczędność czasu:)

WADY?
nie znalazłam moze poza tym że jeśli chcemy kupić kapsułki musimy kupić pełne opakowanie minimum 15szt:)-lub większe ;)

Z ręką na sercu mogę polecić ten produkt każdemu kto chce zaoszczędzić czas i pieniądze i przeznaczyć to np na inne przyjemności życiowe:)


Używacie lub używaliście kiedyś kapsułek do prania?
Jakie są wasze pierwsza wrażenia i opinie?:)


Buziaki
N.

3 komentarze:

  1. Mialam je ale bylam z nich srednio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mialam kiedyś no takie o. Jak na razie to mam swój ulubiony proszek do prania który kupuję za każdym razem.
    Zapraszam do mnie

    Monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń