wtorek, 30 września 2014

Smakować będę CIĘ!

Jesień-chłodny wiatr, wiec czas zadbać o nasze ciało:)
Dla mnie w tym okresie istotne są  usta- odpowiednie ich  nawilżanie to mój priorytet!


"Smakować będę cię całą noc i cały dzień" słowa jednej z disco polowych piosenek idealnie pasują do dzisiejszej recenzji.
Mega owocowy ,wyrazisty ale nie przesadny zapach to numer jeden wśród  atutów tej pomadki!!

Pomadka Isana z Rossmanna(w promocji kosztowała niecałe 3zł).
Jak to mówią: ceną nie zawsze jest adekwatna do jakości ,dlatego nie kupuję najdroższych kosmetyków by je przetestować bo po prostu jest mi szkoda pieniądzy:)( mój organizm nie toleruje wszystkiego dlatego nawet te najdroższe kosmetyki potrafiły mnie już zawieść nie raz).

Ponadto studenckie fundusze są ograniczone dlatego staram się wybrnąć z każdej sytuacji:)



 Pomadka ma fajny delikatny połysk(błyszczące drobinki nie są dyskomfortem na ustach są raczej nie wyczuwalne);]

 Plusy
-cena
-delikatny nie przesadny połysk
-cudowny owocowy zapach(żałujcie że nie możecie go poczuć)

Minusy
-jak narazie nie znalazłam żadnych :) 
Nawilża odpowiednio choć wiadomo zawsze mogłaby lepiej :D


PS.w ostatnich postach mogliście zobaczyć jedynie pojedyncze egzemplarze z powyższych bransoletek dlatego teraz prezentuje wam 
 cały kompelt  od Elisabett :)



Wolicie pomadki,szminki czy błyszczyki?:)

Macie bzika tak jak ja na punkcie zapachów kosmetyków do ust?:)

Buziaki N

17 komentarzy:

  1. śliczne bransoletki, no skoro nie jest droga to chyba skuszę się ja kupić ;)

    Obserwuję od dawna ♥ zapraszam do siebie ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie pomadka na duży plus ;) miałam i myślę że polecałabym ;) nie wiem po co przepłacać skoro możemy mieć fajną rzecz w tak niskiej cenie
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. promocja na Isanę? moja miłość ♥ te pomadki mam zawsze przy sobie, choć zazwyczaj stawiam raczej na te, które nie pozostawiają bardzo widocznej kolorystycznie barwy na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją ostatnio w Rossmanie, też mnie zaciekawiła, zwłaszcza, że jest o smaku liczi :)

    http://laura-ss.blogspot.com/2014/09/tidebuy-prom-dresses.html (poklikasz w KLIK)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem maniaczką szminek, mam ich kilkadziesiąt i jeszcze mi mało :D co do balsamów - mam swoich ulubienców którzy na dodatek nie chcą się kończyć dlatego na razie nie planuję kupować, chociaż na tą chętnie bym się skusiła ;)
    http://insomniacmakeup.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny na zimowe dni

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione to błyszczyki z Chanel z boskie <3

    http://nataliesdiaryphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi usta bardzo szybko wysychaja i nie wyobrazam sobie wyjscia na miasto bez bezbarwnej pomadki ! :)
    Obserwuje ! :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej jeszcze nie używałam, a chyba będę musiała spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie cierpię takich drobinek i perłowych połysków na ustach brrrrr :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie sa gusta i gusciki ja lubie delikatne nie przesadzone a blyszczyki to juz w ogóle ostatnio odlubiłam;]

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. to zalezy od dnia i tego co robimy czy jemy,oblizujemy usta itp ale mysle ze jak za ta cene i tak jest warta wyprobowania;]

      Usuń
  12. Musze wypróbowac tym bardziej ze jest zapachowe!!! :)
    Masz rewelacyjne wlosy! :)
    Zechcialabys wpasc do mnie i ocenic moje zdjecia? Od niedawna zaczelam zaglebiac sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi :) Moge liczyc na twoja szczerą opinie?
    Jesli blog ci sie spodoba, mam nadzieje ze zostaniesz moja czytelniczką :)
    Obserwuje! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie wygrywają pomadki! ale do błyszczków powoli się przekonuję :))

    OdpowiedzUsuń