niedziela, 20 lipca 2014

kopertowe

Dziś na 1 planie są kopertowe spodenki hit ubiegłego i w sumie obecnego sezonu również:)
Wcześniej jakoś nie mogłam się do nich przekonać jednak znalazłam te idealne granatowe ze złotym zamkiem :))

Granat i biel to zdecydowanie kolory kojarzące mi się z latem dlatego chętnie je łącze:)
Kopertowe spodenki można łączyć z dowolnymi butami dlatego już je uwielbiam:D

To zapewne pierwsza i nie ostatnia z wersji w jakich możecie mnie w nich zobaczyć(następna myślę że może być ze szpilkami....)










spodenki:bazarek
bluzka:butik
buty:bazarek
TORBA:bazarek
bransoletka:TU


A wy lubicie kopertowe spodenki?

24 komentarze:

  1. Fajna inspiracja. Kurcze, fajne, obcisłe masz nogawki tych spodenek. Ja w moich raczej szerokie i trochę mnie to denerwuje :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie takich szukalam bo wszystkie na mnie wisialy:( a te sa idealne;]

      Usuń
  2. Te soidenki sa przeurocze :d Łądnie wyglądają i z przodu i z tyłu :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja, mam taką bransoletkę ale w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja top fajne mam takie ale czarne ;-) i obcisłe co podkreśla kształty.

    desa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna mi się podobają :) Elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka <3 super połączenie tenisówek i szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję Cię z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie dobrane kolory, wspanialy set :)
    piekno tkwi w prostocie!

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie na Tobie leżą te spodenki :)
    śliczny masz kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te same spodenki, jednakże moje są koloru żółtego. Z jednej strony żałuję, że nie wzięłam też granatowych bo te można ubrać wszędziee! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ze szpilkami zdecydowanie będzie ładniej :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodenki i ogólnie wszystko ładnie dopasowane. Pozdrawiam
    http://iridiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te asymetryczne spodenki, ostatnio zakochałam się w żółtych, akurat były na wyprzedaży w stradivariusie i jakiś babsztyl w ostatniej chwili zwinął mi je sprzed nosa grrrrr :/ też uwielbiam granat i biel, zawsze kojarzył mi się ze stylem marynarskiem, wakacjami, morzem :) Wspaniale wyglądasz, z miłą chęcią zobaczę je również w wersji ze szpilkami :) pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zolte iscie wakacyjne moze uda ci sie je jeszcze upolowac:))

      Usuń
  15. Bardzo ładny, delikatny i dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te Twoje spodenki asymetryczne rzeczywiście są inne od całej reszty! ;)) Wydaję mi się, że są bardziej dopasowane do ciała, przez co lepiej się prezentują :)
    PS. Całość podoba mi się jest skromnie i uroczo ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygladasz! Look jest fantastyczny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. WSPANIAŁE KOCHANA
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja, fajnie dobrane kolory ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bransoletka strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń