poniedziałek, 3 lutego 2014

Neonowy sweter

Hej kochani
Dzis energetyczny i kolorowy post:)

Zimowe dni postanowiłam "odświeżyc" i nadać im wyrazistych barw.
Neonowy sweter z wymianki na vinted okazał się trafem w 10!!!
Ulubiony, ciepły chabrowy komin od Domodi , klasyczna czern oraz nowy płaszczyk od SAMMYDRESS
i nudna zima mi nie straszna <3



Moj nowy płaszczyk od SAMMYDRESS sprawdził się na 6
(mimo zimy jest mi w nim ciepło a na dodatek ma moje ulubione pikowania <3 )




 Pikowanie,neon i klasyczna czerń jak dla mnie idealnie współgrają :)

Płaszcz/coat- SAMMYDRESS
sweter/sweater-vinted
spodnie/trousers- niemiecki butik
torba/bag- etorba
komin/scarf-domodi
Buty/shoes- Silwana2011


A wy , lubicie takie kolorowe i wyraziste ubrania zakładać zimą?:)
(:Co myślicie o takim połączeniu? :)

Buziaki
N.

26 komentarzy:

  1. Wow! Ja jestem bardzo zadowolona z tej Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje <3 mi tez sie strasznie podoba lubie takie wyraziste połączenia kolorów no i ten obłędny chaber;]

      Usuń
  2. Hihi, no tak, faktycznie :) Nowe wpisy z ciuszkami od sammydress :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten płaszczyk :) Fajnie to wymyśliłaś :* Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ;)
    Nie chcesz wyłączyć weryfikacji obrazkowej w komentarzach? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyłączone kochana dziekuje za info :) przy zmianie szablonu musiała się właczyc;/

      Usuń
  5. Ale świetna stylizacja ! Sweterek miodzio ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. <3 dziekuje Sylwia :) milo to slyszec od blogerki która zainspirowała mnie do zalozenia bloga;]

      Usuń
  7. ten sweterek! Jeju chodzi za mną od dawna tylko, że w białym kolorze ;)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również marzę o futrzaczku w kolorze białym:)

      Usuń
  8. Też mam ten płaszczyk, ale ja bym w nim zamarła teraz :) Zamierzam go nosić bliżej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie akurat był cieplejszy dzień ..temp na plusie więc nie zamarzlabyś tymbardziej że sweter jest naprawdę cieplutki:)

      Usuń
  9. świetne połączenie - co prawda odjęłabym komin i zamieniła na coś bardziej stonowanego, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że nie mam odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne kazdy ma swoj styl ja akurat uwielbiam polaczenie neonu i chabrowego koloru:) a tonuje je wlasnie klasyczna czern:)

      Usuń
  10. ja chcę taki sweterek, piękny jest :)))!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest w przepieknym kolorze!


    skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, sweterek i ogólnie.. wszystko :D my-own-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie :) Sweter dosyć oryginalny ^^ Kolor całkiem ładny :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny sweter :) uwielbiam takie kudłatki

    http://happy-lu-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie! :) świetny sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  16. super styl <3
    +obserwuję ;3
    imposssiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten sweter to mistrzostwo świata jest <3

    OdpowiedzUsuń