czwartek, 17 października 2013

Wieczorową porą

Witajcie Kochani,
Czas na małe zmiany:)
Prostej grzywki mi się zachciało i mam :)Jak wam się podoba?


KEEP SMILE:D


Warszawa wieczorową porą wygląda niesamowicie dlatego stwierdziłam ze takie zdjecia wyjdą fajnie i będą nie przekombinowane:) Błysk lamp i neonów również ma swój urok ,a w ciemnych zakątkach kryją się magiczne miejsca do zdjęć:)

Oto jedno z nich....












 Trencz:sh
baskinka:PRESKA
sweterek:greenpoint
spodnie:bazarek
torba:Taranko
szalik:bazarek
buty:JONA
bransoletka:SZKATUŁKA PRZYJEMNOŚCI  <3


Jak wam się podoba moja mała metamorfoza?:))

Buziaki N.



25 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Fajne buciki, a grzyweczka bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej grzywce c:

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka i cała stylizacja ;)
    Bardzo ładnie ci w takiej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! O wiele lepiej Ci w grzywce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna grzywka,:)
    podoba mi się także torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce;)) pozytywnie;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miło się na Ciebie patrzy:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cofnełam się kilka postów wstecz i stwierdzam, że to bardzo korzystna zmiana :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Ci pięknie!
    no i jakie masz śliczne, zdrowe i proste włoski, zazdroszczę strasznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna zmiana! :) ja sama mam grzywę więc.... grzywacze górą! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci grzywka! <3 Ale ja bym ją trochę zagęściła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Grzywka jak najbardziej na tak ! Masz świetny uśmiech, bardzo pozytywny :):) dziekujemy za odwiedziny i komentarz mamy nadzieje ze będziesz wpadać częściej :-* pozdrawiamy cieplutko . Patrycja&Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i wyszlo bo wyglądasz pięknie:D
    obserwuje, u mnie nowy post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/spotkanie-ze-sklepem-voguec.html
    ps. klikniesz u mnie w baner voguec?

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba jest przegenialna! Poluje na podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa pierwsze zdjęcia idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. z grzywką jest ok!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie Ci w grzywce!:) No i uwielbiam twój kolor wlosów!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie Ci z taką grzywką ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz!!!
    masz zjawiskowy uśmiech ;)
    świetny blog!!!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiscie jestem wielką przeciwniczką prostych grzywek ale u Cb wygląda naprawdę uroczo :)
    Robi z Cb taką słodką kobitke ! :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie musze kupić taki szalik ! jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :)

    mozesz kliknąc w baner sheinside?

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń